23948sdkhjf

Bilka vil gøre Føtex kunsten efter: Sænker prisen på 5000 varer

Lavprisvarehusene sætter priserne ned på 5000 nonfood-varer og lancerer ny kampagne.

I 2017 gennemførte Føtex den meget succesfulde "Føtæsk"-kampagne, hvor priserne på mere end 2000 dagligvarer blev sat ned

Det skete for at konkurrere med discountkæderne, og for at ændre folks opfattelse af priserne i butikken. 

Og nu vil Bilka gøre Føtex kunsten efter med kampagnen "Blå Lav Pris", hvor priserne bliver sat ned for 5000 nonfood-varer, hvilket skal kommunikeres ud via en generel reklameindsats.

Det skriver Dansk Handelsblad

Det gennemgående for kampagnen bliver den blå farve, og til gengæld nedtones den klassiske gule tilbudsfarve. 

– Der er en masse symbolik i at kommunikere “Blå Lav Pris”, da vi dels vil kommunikere lav pris og dels holde fast i Bilkas blå farve og dermed distancere os fra de gule tilbudspriser, siger Bilkas marketingchef, Tore Nederland.

Læs mere hos Dansk Handelsblad (kræver abonnement). 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.058